SEO și marketingul de conținut - cum avantajează o afacere?

Postat la: 02.09.2021 | Scris de: ZIUA NEWS

SEO și marketingul de conținut - cum avantajează o afacere?

Când vine vorba de marketing online, accentul este pus pe SEO și pe marketing de conținut. Vorbim despre strategii diferite, dar care trebuie utilizate împreună, pentru a spori succesul unui website. Marketingul de conținut se referă la utilizarea de conținut relevant pentru a obține o acțiune de la utilizatori, acțiune care s-ar putea traduce prin vânzări.

Conținutul relevant care atrage acțiuni este suficient de lung și complex pentru a putea fi considerat de înaltă calitate, dar suficient de simplu pentru ca toată lumea să îl poată parcurge cu ușurință. Se poate înțelege că elementele de marketing online sunt importante. 

Cum se realizează conținutul de calitate?

Google recompensează conținutul de calitate, astfel încât un website va avea întotdeauna nevoie de materiale din ce în ce mai bune, care să corespundă și standardelor SEO. Conținutul ușor de înțeles, restrâns, dar suficient de concentrat pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor, va fi apreciat de motoarele de căutare. Pe de altă parte, conținutul amplu este adesea considerat cel mai bun pentru capacitatea sa de a acoperi temeinic un subiect. Totuși, în marketingul online nu există formule matematice. Indiferent de lungimea sa, cel mai bun conținut este cel care răspunde la întrebările utilizatorilor. 

Care este legătura dintre SEO și marketingul de conținut?

Atât SEO, cât și marketingul de conținut sunt utilizate împreună pentru a crea o unitate generală, cu scopul de a îmbunătăți traficul unui website. Pe de o parte, marketingul de conținut utilizează principiile SEO pentru a ajuta site-ul să devină mai vizibil pentru motoarele de căutare și mai vizitat de către utilizatori, iar pe de altă parte, SEO se concentrează pe conținut care să fie apreciat și de motoarele de căutare, dar și de utilizatori. Asta înseamnă că SEO depinde de conținutul calitativ. Nu contează dacă un conținut respectă toate regulile motoarelor de căutare, dacă este slab scris. 

Cum utilizăm SEO și marketingul de conținut?

Toate afacerile se bazează pe campanii SEO și de marketing de conținut, iar aceste campanii depind de conținut, dar nu orice fel de conținut, ci conținut foarte bine optimizat. Un important obiectiv al SEO este acela de a îmbunătăți traficul pe un website, iar după ce SEO și-a îndeplinit obligațiile, marketingul de conținut preia ștafeta și utilizează conținutul în sine pentru a determina utilizatorii să întreprindă o anumită acțiune, cum ar fi să să descarce o carte electronică, să comande un produs sau să se înscrie la newsletter. 

Deși SEO și marketingul de conținut sunt proceduri diferite, ambele sunt utilizate împreună pentru a îmbunătăți traficul, pentru a consolida autoritatea unui website și pentru a oferi o experiență mai bună utilizatorilor. 

loading...
PUTETI CITI SI...