O agentie de marketing online sau freelanceri: ce alegi?

Postat la: 24.11.2021 | Scris de: ZIUA NEWS

O agentie de marketing online sau freelanceri: ce alegi?

Marketingul digital a devenit azi parte integranta a multor afaceri. Prezenta online ofera o expunere mai mare si iti permite sa transformi afacerea mica  de azi intr-un brand recunoscut in viitor.

Website-ul, blogul, prezenta pe retelele sociale, buletinele informative prin e-mail si recenziile clientilor toate contribuie la consolidarea credibilitatii online. Acum, intrebarea este: cine ar trebui sa se ocupe de prezenta online a companiei tale ?

Multe companii viseaza sa-si cladeasca o echipa de marketing in house. Astfel de echipe va sunt dedicate exclusiv si singurul lor scop este sa creeze o reputatie online cat mai buna. Cu toate acestea, nu vei putea sa angajezi una sau doua persoane care au urmat pur si simplu niste cursuri marketing, iar apoi sa le ceri sa iti gestioneze intreaga strategie de marketing digital si sa te astepti la rezultate excelente. Marketingul digital este complex si trebuie sa angajezi mai degraba o echipa de profesionisti, dedicati acestui scop. Deloc surprinzator, costurile angajarii unei echipe de marketing sunt prea mari pentru multe firme mici.

Acesta este motivul pentru care multe business-uri opteaza pentru solutii alternative, cum ar fi angajarea unei agentii de marketing online sau contractul cu un freelancer.

Ce avantaje prezinta colaborarea cu un freelancer?

Lucrul cu un freelancer inseamna inainte de orice : costuri mai mici si flexibilitate mai mare... Daca angajezi o persoana care iti impartaseste obiectivele si pasiunea, externalizarea eforturilor de marketing catre un freelancer poate fi una dintre cele mai bune optiuni. 

Iata ce avantaje aduce un freelancer specialist in marketing online pentru afacerea ta:

Devotament pentru afacerea ta si o mai mare flexibilitate

De obicei, un freelancer nu munceste pentru mai multe proiecte simultan, ceea ce inseamna ca se poate dedica pe deplin firmei tale. Si faptul ca lucreaza de obicei cu un singur client la un moment dat inseamna flexibilitate. Concentrandu-se exclusiv pe nevoile afacerii tale, un freelancer este disponibil rapid atunci cand vine vorba de a face modificari ad-hoc si de a modela proiecte de marketing. 

Costuri mai mici

Spre deosebire de agentii, contractele cu freelanceri au costuri mai scazute. Acesti specialisti pot fi angajati pentru o anumita perioada determinata sau chiar pe proiect. Prin urmare, daca nu mai ai nevoie de serviciile lor sau observi ca obiectivele nu sunt indeplinite conform dorintelor tale, nu esti obligat sa continui sa lucrezi cu ei. Sigur, chiar daca angajarea de freelanceri aproape intotdeauna costa mai putin decat colaborarea cu o agentie de marketing online, dar asta nu inseamna ca sunt ieftini. Freelancerii buni sunt constienti de valoarea lor si probabil ca vor percepe mai mult pentru serviciile lor. 

Exista si numeroase dezavantaje atunci cand apelezi la freelanceri:

Unul dintre cele mai frecvente obstacole pe care le intampina companiile atunci cand angajeaza freelanceri este calitatea muncii. Problema consta in faptul ca nu exista nicio asigurare ca freelancer-ul va intelege exact ceea ce cauti si va raspunde nevoilor afacerii tale. 

Indiferent cat de dedicati si muncitori sunt, freelancerii nu se pot ocupa de mai multe aspecte complexe ale strategiei tale de marketing digital. Aceasta inseamna ca angajarea mai multor freelanceri care sa lucreze pe diferite proiecte digitale va consta destul de mult. Freelancerii lucreaza adeseori individual, din locatii diferite, ceea ce face mai dificila consecventa strategiei tale de marketing si crearea unei imagini unice a brandului

Angajarea unei agentii de marketing online - un demers mai scump dar mult mai sigur:

Desi semnarea unui contract cu o agentie specializata pare o investitie scumpa, este un angajament pe termen lung care iti poate aduce rezultate uimitoare.

Iata cum:

Abordare personalizata a cerintelor de marketing online:

Agentiile au de regula experti de top in marketing digital care ofera servicii de maxima calitate. Fiind vorba de o echipa de specialisti, vor fi capabili sa construiasca o strategie de marketing digital personalizata.

Servicii profesioniste de marketing online:

Daca doresti sa construiesti o strategie de marketing consistenta si sa urmaresti rezultatele in timp, cel mai bine este sa apelezi la o agentie specializata. O agentie se poate ocupa de diferite aspecte ale publicitatii si ale marketing-ului digital, de la designul site-ului web pana la content sau SEO. Avand la indemana o echipa, le poti delega toate demersurile de marketing.

Raportarea regulata:

O agentie de marketing digital comunica permanent cu regulat cu clientii sai. Ideile clientilor, asteptarile, obiectivele de marketing digital se pot urmari in mod sistematic, iar rapoartele statistice demonstreaza progresul.

Asigurarea calitatii:

Atunci cand apelezi la o agentie media, o echipa de profesionisti este la dispozitia firmei tale, pentru a indeplini cerintele legate de marketing. Cel mai important, agentiile iau intotdeauna decizii strategice, bazate pe date statistice si constientizeaza obiectivele afacerii tale. Indiferent daca conduci o afacere mica sau un business care opereaza la nivel international, trebuie sa ai in vedere o strategie de marketing digital care sa rezoneze perfect cu clientii tai. 

Care optiune este mai buna pentru tine?

Evident, nu exista un raspuns unic la aceasta intrebare. Ambele abordari iti cer sa stabilesti obiective clare si sa te asociezi cu oamenii potriviti, pentru a te ajuta sa indeplinesti aceste obiective. Atunci cand ai nevoie sa construiesti  intreaga strategie de marketing digital si sa te concentrezi pe consolidarea brandului, atunci o agentie de marketing digital va aduce fara indoiala rezultatele dorite.

loading...
PUTETI CITI SI...