Cui se adresează serviciile de arhivare?

Postat la: 09.11.2022 | Scris de: ZIUA NEWS

Cui se adresează serviciile de arhivare?

Documentele care stau la baza funcționării unei instituții sau companii sunt extrem de valoroase. Depozitarea tradițională a acestora poate deveni o adevărată corvoadă, ba mai mult, pot apărea efecte negative ale gestionării ineficiente a acestora asupra comunicării companiilor cu clienții sau asupra calității serviciilor oferite.

Implementarea unui mod de stocare eficient al documentelor unei companii poate deveni una dintre cele mai mari provocări, însă nu și atunci când intră în ecuație serviciile de arhivare profesională, o soluție care poate fi ideală atât pentru societățile comerciale, cât și pentru instituții publice sau ONG-uri. Iată de ce:

Arhivarea electronică, o modalitate modernă de gestionare a documentelor din zilele noastre

Arhivarea electronică este un sistem cu ajutorul căruia companiile au posibilitatea a organiza și stoca documente exclusiv în format digital. De servicii de arhivare electronică pot beneficia atât societățile comerciale, cât și instituțiile publice sau ONG-urile care prestează activitatea în diverse domenii. 

Pentru a înțelege mai bine în ce constă arhivarea electronică, imaginează-ți că toate documentele din cadrul unei afaceri sunt emise, organizate, semnate electronic și stocate în format digital. Astfel, documentele pot circula mult mai eficient, iar păstrarea acestora este mai sigură decât în cazul unei arhive clasice. 

De asemenea, dacă dorești să implementezi acest tip de arhivare documente, dar dispui deja de o arhivă fizică destul de consistentă, nu trebuie să îți faci griji, întrucât specialiștii în domeniul arhivării îți pot veni în ajutor atât cu retro-digitizarea și scanarea documentelor fizice existente, cât și cu depozitarea lor în siguranță.

Beneficiile oferite de arhivarea electronică 

Beneficiile oferite de arhivarea electronică sunt numeroase, dintre acestea putând fi amintite:

- securitatea documentelor: poate fi implementată autentificarea bazată pe roluri care le permite angajaților să acceseze datele în funcție de permisiunile pe care le au, pot fi utilizate tehnologii de criptare a datelor în vederea securizării informațiilor private din timpul transferurilor sau poate fi activată autentificarea cu doi factori;

- elimină consumul de hârtie, întrucât o arhivă electronică este realizată în conformitate cu prevederile legale, așadar actele semnate digital au atât valoare juridică, cât și legală, chiar dacă nu sunt emise în format analogic.

- procesarea rapidă a informațiilor: toate documentele emise și stocate de sistemul de arhivare electronică pot fi accesate în cel mai rapid și eficient mod, de pe orice dispozitiv, mai ales că pot fi identificate prin introducerea unor cuvinte cheie. 

loading...
PUTETI CITI SI...