Inocentiu Voinea: Robert Negoita isi face campanie mascata cu 3 milioane de euro de la bugetul local

Postat la: 25.09.2019 | Scris de: ZIUA NEWS

Inocentiu Voinea: Robert Negoita isi face campanie mascata cu 3 milioane de euro de la bugetul local

Liderul consilierilor locali liberali de la Sectorul 3, Inocențiu Voinea, demască jaful din bani publici: Rupând aproape 3 milioane de euro din bugetul local, Robert Negoiță își face campanie electorală mascată! Indirect, Mircea Rednic, a dezvăluit schema pusă la cale de primarul betoanelor!

În ședința de ieri a Consiliului Local al Sectorului 3, a fost aprobată o hotărâre de consiliu prin care fostul SRL Investiții Spații Verzi S3, rebotezat Smart City Invest S3 a primit încă aproape un milion și jumătate de euro pentru servicii de publicitate, mai exact 6.468.840 lei. Reaminitim că SRL-ul înființat pentru îngrijirea spațiilor verzi ale Sectorului 3 a mai primit 5,7 milioane de lei cu câteva luni în urmă, bani cu care a plătit televiziunile care au publicat spoturi încheiate cu sloganul ‘‘Sectorul 3 cei mai buni''.

În timpul ședinței, consilierul liberal Inocențiu Voinea, l-a acuzat direct pe Robert Negoiță că folosește în scop electoral fonduri publice, prin toate aceste campanii publicitare laudative. Problema este că nici procedura de achiziție a serviciilor publicitare nu a fost transparentă, Negoiță prevalându-se de faptul că majoritatea PSD-istă din Consiliu a stabilit că au prioritate, în execuția de lucrări și prestarea de servicii către Primărie, SRL-urile înființate pe modelul Firea.

Astfel, fără a avea nicio experiență similară, Investiții Spații Verzi S3, i-au fost alocate circa 65.000 de euro pentru creația unui clip de 30 de secunde, vreo 50.000 de euro pentru o cercetare sociologică și peste un milion de euro pentru difuzare clipului realizat!

Publicitate la ștrand când se apropie iarna!

Făcătura cusută cu ață albă se vede limpede și din Referatul de aprobare în care argumente privind necesitatea acestei campanii nu se bazează pe nicio cercetare sociologică, ci doar pe impresii subiective și pe generalități, și nicidecum pe date referitoare la impact, audiență măsurată, efecte ale comportamentului de consum după implementarea campaniei sau alte astfel de informații pe care se bazează orice proiect de advertising serios. De fapt, scopul real, dar nedeclarat, al tuturor acestor campanii publicitare este promovarea lui Robert Negoiță, care își dorește un nou mandat de primar, cu susținerea mascată a PSD, pe modelul Oprescu sau Vanghelie, primari care, pentru a păcăli electoratul, s-au declarat independenți.

‘‘S-au luat cu asalt toate mediile posibile! În primul rând televiziunile care îi difuzează clipurile pe sute de mii de euro și care, pentru a-și arăta recunoștința față de contractul prins, îl invită la emisiuni de dezbateri de unul singur, iar moderatorii nu-l deranjează cu nicio întrebare pe care orice locuitor al Sectorului 3 i-ar pune-o în legătură cu risipa nejustificată care se face pe dale de piatră așternute direct peste asfaltul trotuarelor, în legătură cu dificultățile privind serviciul de salubritate pe care s-a cramponat să-l ia în gestiune dar nu reușește să-l gestioneze, în legătură cu lucrările de proastă calitate la reabilitarea termică a blocurilor, făcute cu firme la mâna a treia, a patra sau chiar și mai mult, ceea ce duce la diminuarea până la o cota insuportabilă a calității, sau în legătură cu Parcul Pantelimon, unde, apropo, vrea să facă un ștrand, iar acum, când ne apropiem de iarnă, s-a gândit să-i facă și publicitate, veți vedea asta în această hotărâre în care se solicită bani petru promovarea SPA-ului din Pantelimon, unde acum sunt doar munți de pământ cărat de pe șantierul unde se construiește parcarea subterană, la preț de garsonieră un loc. Apoi, mediul online, panouri stradale, flyere și, mai nou, plăci mari de peste un metru puse pe gardurile școlilor! Deși există o hotărâre a Consiliului General al Municipiului București care le interzice primarilor să-și trece numele pe panouri amplasate la diferite obiective pe care le realizează Primăria din bani publici, Negoiță nu are nicio jenă să facă asta.''- a arătat Inocențiu Voinea contactat de ZiuaNews.

Fostul președinte de la Dinamo angajat în Primărie pentru a-i face campania electorală lui Robert Negoiță!

Investigațiile redacției noastre confirmă cele arătate de consilierul liberal, anume că Direcția de Comunicare a Primăriei Sectorului 3 nu este altceva decât o echipă de campanie în slujba lui Robert Negoiță și nicidecum o direcție la dispoziția cetățenilor. Iată ce spunea în Mircea Rednic la o conferință de presă, în primăvara acestui an, când fostul președinte al alb-roșilor, Alexandru David, a părăsit gruparea din Ștefan cel Mare pentru a începe o carieră în politică: ‘‘Regret că s-a ajuns la situați asta (demisia lui Alexandru David din funcția de președinte al F.C. Dinamo, n.r). El a fost rugat de Robert Negoiță pentru a intra în echipa lui pentru campania care urmează să înceapă. Sunt sigur că va veni un comunicat care o să lămurească toate problemele'' - a declarat Rednic, fără să știe că astfel îl va da de gol pe Robert Negoiță.

David a fost angajat la Direcția Comunicare a Primăriei Sector 3, și îl regăsim acum în echipa care pune la cale combinarea campaniei electorale a lui Negoiță cu promovarea unor servicii pe care le face Primăria, astfel încât Robert Negoiță să fie asociat cu sloganul ‘‘Sectorul 3 cei mai buni'' și să încerce să-și steargă acum, cu un an înainte de alegerile locale, renumele de Betoniță sau Risipiță, pe care și le-a dobândit în cei 7 ani de mandat, în care s-a făcut remarcat prin borduri exagerat de înalte și prin lucrări care nu au ținut seama de raportul costuri-beneficii.

ZiuaNews solicită intituțiilor abilitate să se sesizeze cu privire la aspectele semnalate și să oprească hemoragia de fonduri publice pe care unii înțeleg să le folosească în scop electoral!

loading...
PUTETI CITI SI...