4 beneficii ale optimizării SEO pentru afacerea ta

Postat la: 10.03.2022 | Scris de: ZIUA NEWS

4 beneficii ale optimizării SEO pentru afacerea ta

1. Randament ridicat al investiției

SEO (Search Engine Optimization) reprezintă executarea unei serii de acțiuni de optimizare a conținutului (conținut SEO), optimizare a site-ului (SEO on-page) și obținerea de link-uri de la alte site-uri (link building), având ca obiectiv principal îmbunătățirea poziției unui site în motoarele de căutare, pentru anumite cuvinte cheie, cu scopul creșterii traficului către site.

Cu toate acestea, beneficiile serviciilor de optimizare SEO merg mai departe de apariția în primele poziții. O bună poziționare SEO are un impact direct asupra succesului strategiei tale de marketing, atât online, cât și offline, deoarece site-ul tău este "vitrina digitală" pentru produsele sau serviciile tale.

Poziționarea site-ului tău în primele poziții va crește vizibilitatea afacerii tale prin atragerea de mai mult trafic pe site, crescând probabilitatea de a obține mai multe vânzări sau conversii. În plus, o parte a optimizării SEO on page, acțiunea de optimizare site, constă în luarea unor măsuri care afectează viteza de încărcare și gradul de utilizare, făcându-l mai rapid, mai accesibil și mai atractiv. Astfel, cresc șansele de a-ți atinge obiectivele, adică de a înregistra vânzări și conversii.

Dacă apelezi la optimizare site, vei reuși să obții mai multe conversii și vei economisi timp și bani pe termen lung. Dacă cele dezvăluite mai sus nu te-au convins, iată 4 dintre beneficiile serviciilor de optimizare SEO: 

Unul dintre principalele beneficii ale unei strategii SEO este acela de a oferi un randament ridicat al investiției, în comparație cu alte forme de promovare online pe motoarele de căutare precum Google Adwords. Faptul că site-ul tău apare organic în Google nu implică niciun cost, în afară de cel pentru servicii SEO.

Una dintre principalele diferențe dintre SEO și SEM este că nu trebuie să plătești pentru a apărea în rezultatele căutării.

Pe de altă parte, costul său este independent de volumul de trafic pe care reușești să-l aduci pe site-ul tău. De exemplu, dacă derulezi o campanie de Google Ads vei plăti pentru fiecare clic pe anunț, astfel fiecare persoană care îți accesează site-ul va avea un cost, în timp ce în cazul poziționării SEO vei avea întotdeauna costuri stabile a numărului de utilizatori care ajung pe site-ul tău.

În plus, cuvintele care generează un volum mare de căutări sunt de obicei licitate cu sume mari, mai ales dacă sunt cuvinte cheie business, generând astfel costuri de campanie foarte mari, pe care multe companii nu le pot menține pe termen lung.

Un alt beneficiu al unei strategii SEO legat de rentabilitatea sa este nelimitarea traficului, nici a timpului, așa cum se întâmplă în campaniile adwords, întrucât în ​​acestea din urmă, din momentul în care se epuizează bugetul sau se încheie perioada campaniei, site-ul tău nu mai apare în motoarele de căutare și în consecință nu va mai avea parte de trafic.

 2. Poziționare pe termen lung

Strategia SEO este o strategie de marketing digital pe termen lung. Dacă reușești să ai parte de o poziționare SEO bună, postezi periodic conținut optimizat și te ocupi și de întreținerea site-ului, te vei menține pe primele poziții în motoarele de căutare.

După cum am menționat mai sus, acest lucru nu se întâmplă în cazul campaniile Google Adwords, unde odată ce campania ta s-a încheiat nu mai ai trafic.

3. Promovare site fără încetare

Alte beneficii ale SEO este posibilitatea de promovare a site-ului 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Acest lucru nu se întâmplă în cazul campaniilor Google Ads. Dacă rămâi fără buget sau oprești campaniile, nu vei mai apărea în rezultatele căutării.

SEO este o investiție care îți va oferi rezultate pe o perioadă lungă de timp. Dacă apelezi la o firmă specializată în optimizare site, dacă postezi periodic conținut de calitate, vei reuși să te menții pe primele poziții.

4. Îmbunătățirea utilizării site-ului

Multe dintre acțiunile de optimizare site îmbunătățesc utilizarea sa, facilitând navigarea și efectuarea anumitor acțiuni de către utilizatori, cum ar fi efectuarea unei achiziții sau înregistrarea la newsletter. Când acțiunile de optimizare vor da roade, vei observa că rapoartele Google Analytics se îmbunătățesc considerabil. Utilizatorii vor petrece mai mult timp pe site-ul tău, vor vizita mai multe pagini și rata de respingere va fi redusă.

Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile unei optimizări SEO, dar credem că sunt suficiente pentru a înțelege cât de important este să iei legătura cu o firmă specializată în optimizare SEO. Datorită diverselor servicii SEO oferite, vizibilitatea afacerii tale în mediul online va crește, iar acest lucru poate contribui la îmbunătățirea credibilității brandului și a vânzărilor.

 

loading...
PUTETI CITI SI...