Alimente ce te protejeaza contra maladiei Alzheimer

Postat la: 01.02.2018 07:39 | Scris de: ZIUA NEWS

Alimente ce te protejeaza contra maladiei Alzheimer

Cauza aparitiei maladiei Alzheimer nu este inca elucidata. Studiile sustin ca aceasta este asociata cu aparitia placilor proteice si pierderea substantei ce permite comunicarea intre celulele nervoase. Cum poate fi prevenita aceasta deteriorare a creierului? Obiceiurile comportamentale, stimularea mentala si dieta adecvata iti permit sa lupti cu aceasta boala.

Exista anumite alimente ce reduc riscul bolilor neurodegenerative. Cu alte cuvinte, componentele naturale ale acestora pot preveni aparitia temutelor placi amiloide. Exista alimente ce protejeaza contra bolii Alzheimer in mod natural. Este adevarat ca acestea nu te pot asigura ca nu vei suferi de Alzheimer. Trebuie sa adopti o dieta sanatoasa pe care o poti completa cu cateva obiceiuri comportamentale si cognitive prin care sa iti antrenezi creierul, iscusinta si curiozitatea.

1. Citricele
De ce?

Nu putem discuta despre alimentatia ce protejeaza contra maladiei Alzheimer fara a mentiona citricele (lamai, portocale, capsuni, mango, afine). Acestea au un continut de vitamina C uimitor si foarte multe proprietati antioxidante.

Citricele previn acumularea ingredientelor daunatoare in creierul tau si sunt excelenti detoxifianti si protectori ai sistemului nervos.

2. Curry
De ce?

Incepe sa folosesti curry in bucataria ta, in special pe cel galben. Este un condiment delicios cu o mare cantitate de turmeric. Acesta are proprietati medicinale foarte interesante ce previn aparitia Alzheimer-ului. Actioneaza ca un antiinflamator asupra placii amiloide, scazand riscul aparitiei afectiunilor cerebrale.

3. Vinul
De ce?

Vinul are proprietati antiinflamatoare ce previn inflamarea tesutului cerebral, impiedicand sau cel putin reducand sansa de a dezvolta dementa sau boli neurodegenerative ca Alzheimer-ul. Iti sugeram sa bei doar o cana de vin pe zi.

4. Vitamina D
De ce?

Aceasta este o vitamina excelenta pe care o poti primi in urma expunerii la soare si a consumului catorva alimente. Ea ajuta la stimularea sistemului imunitar pentru a elimina proteinele beta amiloide. Poti achizitiona vitamina D din farmacii sau din magazine naturiste, dar o poti gasi si in peste gras, soia, oua sau cereale integrale (imbogatite cu vitamina D).

5. Cafeaua
De ce?

Conform studiilor recente publicate in Jurnalul maladiei Alzheimer, cafeina ofera o anumita protectie impotriva aparitiei Alzheimer-ului, lucru ce nu a fost observat in cazul altor bauturi. Cafeaua previne acumularea proteinelor ce lezeaza neuronii din creier, incetinind chiar si boala la cei care prezinta deja primele simptome.

6. Vitamina B
De ce?

Consumul unei cantitati optime de vitamina B este esential pentru sanatatea ta. O cantitate potrivita este necesara pentru a avea grija de oasele tale, de par si de dinti. Vitamina B este excelenta de asemenea pentru prevenirea sindromului premenstrual.

Consumul de vitamina B permite scaderea nivelului de hemocisteina din sange, un element daunator creierului tau ce provoaca deteriorarea sa si face ca celulele nervoase sa isi piarda functionalitatea. Poti gasi aceste vitamine in toate alimentele din fotografia de mai sus: nuci, cereale integrale, banane, broccoli, ananas, ardei, mere, oua, soia... Nu ezita sa le incluzi in dieta ta.

loading...